Konu
TTNET 'te Yavaşlık mı var ?
05-03-2014, 18:27:42
#6
Yenile
ZeoMast3r adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kaç gündür googleye giremiyorduk şikayet ediyordum artık hiç bir yere giremez oldum. Açtığım siteler dışında geri kalanlara erişim hiç yok ben böyle bir rezillik görmedim
Biz kendi sitemize bile giremiyoruz, R10 nasıl açılıyor hayret