TTNET 'te Yavaşlık mı var ? - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
TTNET 'te Yavaşlık mı var ?
113
●
5.180
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
TTNET 'te Yavaşlık mı var ?
1
2
3
4
5
6
7
12
Son
05-03-2014, 18:38:46
#10
hackxien
Ahanda toptan yasakladılar interneti.
karanet gibi takılacaz yakında zaten..
05-03-2014, 18:39:19
#11
Fual
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Dünde böyleydi şimdide çoğu siteye girmiyor.
05-03-2014, 18:40:53
#12
sehriatlantis
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
hackxien adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ahanda toptan yasakladılar interneti.
karanet gibi takılacaz yakında zaten..
karanet?
05-03-2014, 18:40:58
#13
CliaWeb
ciddi ciddi kopma yaşadık, bir açıklama olur umarım
05-03-2014, 18:41:19
#14
Frantic
Üyeliği durduruldu
Bende netten koptum yarım saat kadar.
05-03-2014, 18:43:21
#15
Kandemir
Üyeliği durduruldu
aynı sorun bendede vardı ama 2 3 dakikadır iyi bir sorun yok az önce Google ve youtube açılmıyor du diğerlerinde bir sorun yok gibiydi
05-03-2014, 18:44:32
#16
hackxien
sehriatlantis adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
karanet?
Askeri birliklerde sadece belirlenen özel yerlere girmeye olanak sağlıyor,onun dışında biryere giremiyorsunuz. Yani kısacası askeri internet
05-03-2014, 18:44:49
#17
Cavro
Üyeliği durduruldu
Ben lafa değil icraata bakıyorum arkadaşlar size de tavsiye ederim.
05-03-2014, 18:45:42
#18
Haymac
ssl bağlantılar patladı. normal bağlantılarda sıkıntı yok gibi.
1
2
3
4
5
6
7
12
Son
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler