Konu
TTNET 'te Yavaşlık mı var ?
05-03-2014, 18:33:35
#9
ZeoMast3r
Yenile adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Biz kendi sitemize bile giremiyoruz, R10 nasıl açılıyor hayret
Şuanda düzeldi