• 26-02-2014, 16:25:42
    #1
    İlk baştan söyleyim, parmaklı espri yapana düşman kesilirim

    İlgi duyduğum becerimin olduğu alanlar :
    Tasarım, 3d tasarım-modelleme, video fx, web tasarım - yazılım.

    Elimde hepsini yapabileceğim makineler var..Programlar hazır vs vs.

    2 adet blog 1 adet film sitesi var ( diğer sitelerin ne olduğu belli değil )
    Sınırsız internet ( olmayanı dövüyorlar )

    Ama gel gelelim 1 haftadır aşırı derece sıkılıyorum, hiç birşey yapasım gelmiyor.

    Tasarım -> aman kim uğraşacak gözüme yazık
    3d tasarım - modelleme -> kim öğrenecek/uygulayacak
    video fx -> pff
    web tasarım -> slk .s

    modundayım sürekli

    Kitap okusam eriniyorum yemek yemeye eriniyorum daha erindiğim şeyler var ama iğrenç şeyler paylaşmak yasak

    Neredeyse her akşam ayrı bir etkinlik, tamam party hard ! değil ama değişiklik yani
    Akıl verseniz olmaz mı ?
  • 26-02-2014, 16:28:08
    #2
    Konyaaltında yeni inşaatlar var. Git 1 ay inşaatta çalış arkadaşım. 1 ay sonra zımba gibi olursun.

    Denendi, sonuç başarılı.
  • 26-02-2014, 16:31:44
    #3
    Breaking Bad.
  • 26-02-2014, 16:32:23
    #4
    KARALI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konyaaltında yeni inşaatlar var. Git 1 ay inşaatta çalış arkadaşım. 1 ay sonra zımba gibi olursun.

    Denendi, sonuç başarılı.
    Şuan Elazığ'dayım, okul zamanları Elazığ yani..
    Ben diyorum lavaboya gitmeye eriniyorum sen çalış diyosun
  • 26-02-2014, 16:33:34
    #5
    EcLeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan Elazığ'dayım, okul zamanları Elazığ yani..
    Ben diyorum lavaboya gitmeye eriniyorum sen çalış diyosun
    Tam da senin durumundayken bunu denedim. Akşama kadar eşşek gibi çalıştırdılar. Bir ay sonra dedim ki işimin gözünü seveyim. Çalışmaya başladım.
  • 26-02-2014, 16:35:03
    #6
    KARALI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam da senin durumundayken bunu denedim. Akşama kadar eşşek gibi çalıştırdılar. Bir ay sonra dedim ki işimin gözünü seveyim. Çalışmaya başladım.
    Orada belirtmeyi unutmuşum reklam ajansında çalışıyorum hali hazırda
    Yani eve gitsem orda sıkılıyorum ajansa gelsem ajansta...Okulu saymıyorum bile
  • 26-02-2014, 16:40:21
    #7
    Siz olayı kafada bitirmiş atmışsınız hocam.. Hayatınızın her alanında her zamanında sorumluluk alacağınız yerler olacaktır sıkılma, isteksizlik ile bu sorumluluklarınız karşısında hep ezilir kalırsınız. Boş bir kafa ile düşünerek ben ne olacağım ? Yapmak istediğim iş ne ? hep eğlence nereye kadar ? gibi soruları kendinize sorarak başlayabilirsiniz mesela. Artık ipin ucundan tutmanın vakti gelmiş görünüyor yaş 21 çocuk değilsiniz ileride kuracağınız bir hayat var onu düşünerek yani şirket kurun, büyük işler yapın demiyorum lakin bir yerden başlamak lazım diyorum. Bu şekilde devam ederseniz ileride aileniz olduğunda gerçekten sıkıntı yaşarsınız.


    İlk önce kendine ne olacağını sor; sonra ne yapmak gerekiyorsa yap.
    Epiktetos
  • 26-02-2014, 16:50:28
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    connected2.me kesin çözüm.
  • 26-02-2014, 16:51:31
    #9
    Xanax... sıkıntın kalırsa gel.