Sıkıntı nasıl geçebilir ?
21
●1.219
- 26-02-2014, 16:57:58Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Bende aynı durumdayım ne yazık ki.
- 26-02-2014, 17:01:59

En iyi cevap bu olur sanırım
Yaptığın işten bir kazancın yoksa bu durum olur. 1 haftadır aynı sıkıntı bendede var
- 26-02-2014, 17:16:29Genç girişimci sertifikam var, mezun olduğumda oradan alacağım hibe ile kendi ajansımı açıyorum.Hem okul hemde reklam ajansını bir arada götürüyorum.Farukaks adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim sıkkınlığımın sebebi daha çok elimdeki işleri bitirdikten sonra ne yapacağımı mı bilememe sorunsalı
Yani mesajınızda benim tam tersimi söylemişsiniz..Ben günlük işlerde eleği astıktan sonra boş boş oturmaktan sıkılıyorum 
Dizi istemiyorum hocam, çok zaman yiyor bağlıyor sonrasında engel oluyor işlere :Sheeba adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şu bakımdan kesin çözüm, hatun vurur beniFual adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ilk 1 hafta kendime gelemem bu seferdeQarinqo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Daha dur hocam ne yaptınEmrah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Okul bitsin şirketi kurayım dükkana eleman alıp rayına oturtayım yaparım bir ara..
Makale yazBesiktasliCocuk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

En çok düşündüren ve kendimi anlamama sebep olan cevap oldu diyebilirim.Kobra_fighterTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ev arkadaşım bizi sattı evde ayrıldı 100 lira taktı 250 lira alacağı var ( doğalgaz, abonelik ücretleri vs ) o taktığı 100 ile diğer arkadaşlarında durumu yoktu onları da ben karşıladım böyle olunca maaşı erkenden aldım ve bitti şimdi hesapta para var ama dengem şaştı..Yeter mi yetmez mi bilmiyorum
Maaşıda erkenden alınca çalışma iştahı kaçtı
- 26-02-2014, 18:27:07Karakterlerini modelleyip kendi oyunumu tasarlamayı tercih ederimsaintx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Genelde WOT oynuyorum..
- 26-02-2014, 18:53:05Bir projeye başlamıştım web sitesi olarak ama nasıl söylesem, yapıp baskıya gönderdiğim kartvizit bile daha çok zevk veriyor.İnternet işleri artık tat vermemeye başladı..İçerikten çok tasarıma ve işlevselliğin geliştirileceğine inanır oldum yazılım konusunda pek fazla bilgim yok ilgim varmyqatsel adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Herşey wordpress olmuş o sıktı beni..
Modellemede de eğer proje yapmıyorsam boşa çalışıyormuşum gibi oluyor onun pazarı daha kısıtlı benim için..
Anlatamıyorum ama çok ilginç bir durum;
R10'da yada herhangi bir alanda 3d / video fx hizmeti versem bedavaya çalışmış olurum..Sıcak paraya dökebileceğim ( heveslendirmesi açısından ) işlerde de o sıkkınlık devreye giriyor
Çok pis durum çook..PsdBul adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


Yaptığın işten bir kazancın yoksa bu durum olur. 1 haftadır aynı sıkıntı bendede var
Yani mesajınızda benim tam tersimi söylemişsiniz..Ben günlük işlerde eleği astıktan sonra boş boş oturmaktan sıkılıyorum