Yeni proje daima yeni hevesleri beraberinde getirir.
Bir projeye başlamıştım web sitesi olarak ama nasıl söylesem, yapıp baskıya gönderdiğim kartvizit bile daha çok zevk veriyor.İnternet işleri artık tat vermemeye başladı..İçerikten çok tasarıma ve işlevselliğin geliştirileceğine inanır oldum yazılım konusunda pek fazla bilgim yok ilgim var

Herşey wordpress olmuş o sıktı beni..
Modellemede de eğer proje yapmıyorsam boşa çalışıyormuşum gibi oluyor onun pazarı daha kısıtlı benim için..
Anlatamıyorum ama çok ilginç bir durum;
R10'da yada herhangi bir alanda 3d / video fx hizmeti versem bedavaya çalışmış olurum..Sıcak paraya dökebileceğim ( heveslendirmesi açısından ) işlerde de o sıkkınlık devreye giriyor
Kendimi gördüm resmen.
Çok pis durum çook..