Siz olayı kafada bitirmiş atmışsınız hocam.. Hayatınızın her alanında her zamanında sorumluluk alacağınız yerler olacaktır sıkılma, isteksizlik ile bu sorumluluklarınız karşısında hep ezilir kalırsınız. Boş bir kafa ile düşünerek ben ne olacağım ? Yapmak istediğim iş ne ? hep eğlence nereye kadar ? gibi soruları kendinize sorarak başlayabilirsiniz mesela. Artık ipin ucundan tutmanın vakti gelmiş görünüyor yaş 21 çocuk değilsiniz ileride kuracağınız bir hayat var onu düşünerek yani şirket kurun, büyük işler yapın demiyorum lakin bir yerden başlamak lazım diyorum. Bu şekilde devam ederseniz ileride aileniz olduğunda gerçekten sıkıntı yaşarsınız.


İlk önce kendine ne olacağını sor; sonra ne yapmak gerekiyorsa yap.
Epiktetos