KARALI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tam da senin durumundayken bunu denedim. Akşama kadar eşşek gibi çalıştırdılar. Bir ay sonra dedim ki işimin gözünü seveyim. Çalışmaya başladım.
Orada belirtmeyi unutmuşum reklam ajansında çalışıyorum hali hazırda
Yani eve gitsem orda sıkılıyorum ajansa gelsem ajansta...Okulu saymıyorum bile