• 08-02-2014, 21:48:37
    #1
    PES mi? FIFA mı?
  • 08-02-2014, 21:51:08
    #2
    Ben PES hastasıyım fifa'yı da hiç beğenmiyorum pes 2014 değil ama en iyisi 2013 ))
  • 08-02-2014, 21:52:18
    #3
    Fifa biraz garip gelebilir, ama alışan devamlı'da oynuyor.

    Ama genel olarak tabiki PES
  • 08-02-2014, 21:52:53
    #4
    CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben PES hastasıyım fifa'yı da hiç beğenmiyorum pes 2014 değil ama en iyisi 2013 ))
    +1 destek. fifa 05-07 hariç çok kötü
  • 08-02-2014, 21:53:38
    #5
    pes derim bende, daha fazla lig eklense tadından yenmez
  • 08-02-2014, 21:53:55
    #6
    2014'e kadar pes tartışmasız en iyisiydi. Fifa'yı da yıllardır oynamıyorum hala pes 2013 gibisi yok.
  • 08-02-2014, 21:54:19
    #7
    Pes2013 yada Fifa2014 derim Pes2014 demem
  • 08-02-2014, 21:55:37
    #8
    KOZBA.NET
    Pes 2013
  • 09-02-2014, 01:07:07
    #9
    Pes amatörü eğlendirir

    Fifa 14 e şans verin mutlaka daha iyi bir futbol oyunu olmadığını göreceksiniz,ama öyle 2 maç yapıp bırakmayın Fifa zordur alıp gidemezsiniz topu,paslı ve sistematik oynayın daha iyisi olmadığını anlayacaksınız