PES mi? FIFA mı? - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
PES mi? FIFA mı?
34
●
1.672
R10.net
Soru & Cevap
Sorum Var
PES mi? FIFA mı?
1
2
3
4
08-02-2014, 21:48:37
#1
dew1912
PES mi? FIFA mı?
08-02-2014, 21:51:08
#2
CoderMaN
Ben PES hastasıyım fifa'yı da hiç beğenmiyorum pes 2014 değil ama en iyisi 2013
))
08-02-2014, 21:52:18
#3
Oğuz
Fifa biraz garip gelebilir, ama alışan devamlı'da oynuyor.
Ama genel olarak tabiki PES
08-02-2014, 21:52:53
#4
CeRo
CoderMaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben PES hastasıyım fifa'yı da hiç beğenmiyorum pes 2014 değil ama en iyisi 2013
))
+1 destek. fifa 05-07 hariç çok kötü
08-02-2014, 21:53:38
#5
Nemiroff
pes derim bende, daha fazla lig eklense tadından yenmez
08-02-2014, 21:53:55
#6
SeliM
2014'e kadar pes tartışmasız en iyisiydi. Fifa'yı da yıllardır oynamıyorum hala pes 2013 gibisi yok.
08-02-2014, 21:54:19
#7
videolarim
Pes2013 yada Fifa2014 derim
Pes2014 demem
08-02-2014, 21:55:37
#8
KOZBA
KOZBA.NET
Pes 2013
09-02-2014, 01:07:07
#9
tolgay007
Pes amatörü eğlendirir
Fifa 14 e şans verin mutlaka daha iyi bir futbol oyunu olmadığını göreceksiniz,ama öyle 2 maç yapıp bırakmayın Fifa zordur alıp gidemezsiniz topu,paslı ve sistematik oynayın daha iyisi olmadığını anlayacaksınız
1
2
3
4
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler