Yani bende eski Pes'cilerdendim ama Fifa'nın kalitesi çok daha önde.
Yalnız fifa bir an önce kafa vuruslarını ve ortaları geliştirmeli , oyunun çoğu şeyi gerçege yakınken ortalar ve kafa vurusları cok sacma kalmaya basladı.
Bu arada pes 2014 felaket birÅŸey olmus
(kötü anlamda)
Ama pes 2012 den sonra beÄŸenmedim nedense.