• 10-02-2014, 02:16:37
    #19
    Üyeliği durduruldu
    Gerçeklik ve oyun kalitesi için tabiki Fifa.
    Yani bende eski Pes'cilerdendim ama Fifa'nın kalitesi çok daha önde.
    Yalnız fifa bir an önce kafa vuruslarını ve ortaları geliştirmeli , oyunun çoğu şeyi gerçege yakınken ortalar ve kafa vurusları cok sacma kalmaya basladı.

    Bu arada pes 2014 felaket birşey olmus (kötü anlamda)
  • 10-02-2014, 02:19:29
    #20
    Pes 'i Ronaldo için Fifa 'yı Messi için seviyoruz Ama pes 2012 den sonra beğenmedim nedense.
  • 10-02-2014, 02:20:09
    #21
    Oyunları bırakalı çok oldu ama benim oynadığım zamanlarda FIFA açık ara öndeydi. 2007-2011 FIFA forumlarında gezenler bilir bizi.
  • 10-02-2014, 02:21:42
    #22
    Pesçi değilim ancak 13 yaşında bi kardeşim var ona sordum PES 2013 Her şekilde tek geçerim diyor
  • 10-02-2014, 04:58:02
    #23
    14 pek hoşuma gitmedi ama, 2013 benim için en iyisi.
  • 10-02-2014, 15:19:41
    #24
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    fifaya ps4'te bir şans verin derim, ekstra olarak fifa daha iyi bence her türlü
  • 10-02-2014, 15:42:02
    #25
    Fifa bence daha iyi ne kadar pes popüler olsa da..
  • 10-02-2014, 19:43:47
    #26
    pesi oldum olası sevmemişimdir fifa
  • 10-02-2014, 19:58:55
    #27
    Fifa candır can