• 09-02-2014, 01:12:01
    #10
    Hep Pes oynuyoruz. İyi güzel eyvallah ama ara pası hilesi var resmen
  • 09-02-2014, 01:15:02
    #11
    akafo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hep Pes oynuyoruz. İyi güzel eyvallah ama ara pası hilesi var resmen
    o hile nasıl oluyor
  • 09-02-2014, 01:15:19
    #12
    Pes derim sebebi küçüklüğümden beri hep oynadığım oyundu. Pes2006 cdleri vardı hala hey gidi günler hey.
  • 09-02-2014, 18:42:18
    #13
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    o hile nasıl oluyor
    Hocam rakip atak yapıyor. Ceza sahası civarında topu kaptığınız anda ara pası atın. Top ayağınıza gelir gelmez. Direk kaleci ile karşı karşıya kalıyorsunuz zaten.

    Ronaldo'yu forvetin en uç kısmına koyun ve deneyin.
  • 09-02-2014, 18:43:59
    #14
    Üyeliği durduruldu
    İyi oynadığını düşünüyorsan FIFA , Zevk için oynuyorsan PES
  • 09-02-2014, 20:26:30
    #15
    Fifa pek denemedim, pes'e devam her zaman ki gibi.
  • 09-02-2014, 20:31:56
    #16
    Pes 13.

    Pes 14 ve Fifa 14 rezalet ztn. Ps3 alınca gidip cafede denemıstım hangısını alayım guncel olsun 2014 olsun dıye. Ama tam rezalet. O sebeple 13 alıp kadroları guncelledım daha ıyı oldu
  • 10-02-2014, 02:13:44
    #17
    Yıl olmuş 2014 ben halen 2013 pes oynuyorum. 14 hariç pes derim.
  • 10-02-2014, 02:16:02
    #18
    Üyeliği durduruldu
    pes2014 aldım hayatımda bukadar salak bir oyun görmedim, 2013 ün gözünü yiyim,