Gerçeklik ve oyun kalitesi için tabiki Fifa.
Yani bende eski Pes'cilerdendim ama Fifa'nın kalitesi çok daha önde.
Yalnız fifa bir an önce kafa vuruslarını ve ortaları geliştirmeli , oyunun çoğu şeyi gerçege yakınken ortalar ve kafa vurusları cok sacma kalmaya basladı.

Bu arada pes 2014 felaket birşey olmus (kötü anlamda)