Konu
PES mi? FIFA mı?
08-02-2014, 21:52:53
#4
CeRo
CoderMaN adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Ben PES hastasıyım fifa'yı da hiç beğenmiyorum pes 2014 değil ama en iyisi 2013
))
+1 destek. fifa 05-07 hariç çok kötü