CoderMaN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben PES hastasıyım fifa'yı da hiç beğenmiyorum pes 2014 değil ama en iyisi 2013 ))
+1 destek. fifa 05-07 hariç çok kötü