Askerde banyo düzeni nasıl ?
69
●10.933
- 16-02-2014, 10:06:55Üyeliği durdurulduAcemi birliğinde banyo için sabahın bir körü kalkman lazım. Onun dışında zorunlu banyo haftada bir. Usta birliğim ilçe jandarma karakoluydu. Mesaiden sonra girebiliyosun ama her zaman sıcak su bulunmuyor. Kışın şebekeden direkt gelen buz gibi suyla banyo yaptığım olmuştur.
- 16-02-2014, 10:14:01Üyeliği durduruldukarapapak mısın ? kardeşertu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2014, 14:56:21Acemi birliği kalabalıksa haftada 1 falan olursun ilk gittiğinde banyo sıra düzenlemesi yapılacağından ilk 15 gün duş alamayabilirsin. Usta birliğinde biraz daha rahat olur, az sayıda asker varsa tugay yada kolordu komutanlığı birliklerine düşersen günde 2 kez bile duş alabilirsin.
- 16-02-2014, 14:58:53Ben ankarada Her gün alıyoduk. Balgat'da Koca Sahamız vardı Bizim Karargah Komutanı piyade astsubay başçavuş idi hergün Futbol oynardıkElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 16-02-2014, 15:00:16Askerlik yaptıgınız yere göre değişiyor bu durum
Acemi birliği, veya kadro birliği farketmiyor.
Normal olması gereken: 15 dakikadır banyo ihtiyacı için genellikle bunu saglıyorlar - 16-02-2014, 15:15:08Askerlik kadar saçma biyer yok başta. banyoya gelince marş söleterek kamuflajlarla götürürler. 10 dk süre verirler yıkan yıkanabilirsen. hastada olsan sağlamda zorla götürürler. allah yardımcınız olsun