Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Acemi birliği kalabalıksa haftada 1 falan olursun ilk gittiğinde banyo sıra düzenlemesi yapılacağından ilk 15 gün duş alamayabilirsin. Usta birliğinde biraz daha rahat olur, az sayıda asker varsa tugay yada kolordu komutanlığı birliklerine düşersen günde 2 kez bile duş alabilirsin.
Ben ankarada Her gün alıyoduk. Balgat'da Koca Sahamız vardı Bizim Karargah Komutanı piyade astsubay başçavuş idi hergün Futbol oynardık