• 08-10-2012, 23:24:49
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    DC, raid sistemiyle calisan serverin hddlerden bitanesihin bouuldugunu soyluyor,dc, bozuk hdd,yi degistirirse verilerim gidiyor mu?

    Su an bozuk hdd'de degistirilmesi icin onay vermedim.bizuknhali ile vrrileri ozellikle mysql verilerini kurtarabilirmiyiz?
    Bunun icin bana yol onerebilir misiniz?

    Saygilar.
  • 08-10-2012, 23:27:25
    #2
    Fiyatları yüksek diye biliyorum fakat siz yinede şuradan bir araştırın hocam.

    http://www.google.com.tr/#hl=tr&gs_n...w=1024&bih=554
  • 08-10-2012, 23:34:20
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Crazy,google yaza aaza bi haloldum.istedigim cevap maalesef yok.
    R10 da server sahibi cok,bu olay sadece benim basima gelmemistir,basina gelen mutlaka olmustur.o yuzden geri donusumu olmayan hatalar yapmadan deneyimi olan diger arkadaslardan oneri bekliyorum,verilerim benim icin onemli,yedeklerim maalesef yok,film gibi hikayem telefonumdan yaziyorum suan,kullandigim bilgisayar uzun suredir serviste,onunda hddsini degistirilmis olarak geri bekliyorum
  • 08-10-2012, 23:47:58
    #4
    Hocam bence dc ye bi sorsan belki onlar verilerini kurtarirlar. Dc ile bu konu hakkinda görüstünüzmü.
  • 09-10-2012, 04:30:31
    #5
    raid yapısı nedir?
    raid1 raid0

    diskmi bozuk yoksa dosya yapısımı?
  • 10-10-2012, 21:52:31
    #6
    Üyeliği durduruldu
    VolkanYiLDiRiM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bence dc ye bi sorsan belki onlar verilerini kurtarirlar. Dc ile bu konu hakkinda görüstünüzmü.
    DC ile görüsüyorum suan, Senkronizasyon yapacaklarini söylediler bununda basarili olmayabilecegi uyarisi yapiyorlar. Teknik servis nummaralarini istedim,telefonla iletisime gecip daha genis bilgi almak icin bekliyorum.+

    Ömür AKGÜN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    raid yapısı nedir?
    raid1 raid0

    diskmi bozuk yoksa dosya yapısımı?
    raid 0 yapmistim galiba, 2 tane HDD'nin kapasitesini 1 yapmistim, 160+160=320GB gibi.Tahminimce dosya yapisi bozuk,cünkü reboot yaptiktan sonra acilmadi.Dosya yapisimi,diskmi nereden ögrenebilirim.DC, hdd'yi degisterecegini söylemisti.
  • 10-10-2012, 21:53:23
    #7
    Alternatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DC ile görüsüyorum suan, Senkronizasyon yapacaklarini söylediler bununda basarili olmayabilecegi uyarisi yapiyorlar. Teknik servis nummaralarini istedim,telefonla iletisime gecip daha genis bilgi almak icin bekliyorum.+



    raid 0 yapmistim galiba, 2 tane HDD'nin kapasitesini 1 yapmistim, 160+160=320GB gibi.Tahminimce dosya yapisi bozuk,cünkü reboot yaptiktan sonra acilmadi.Dosya yapisimi,diskmi nereden ögrenebilirim.DC, hdd'yi degisterecegini söylemisti.
    kvm bilgilerinizi gönderin, bi kontrol edeyim
  • 10-10-2012, 21:54:57
    #8
    sunucuoptimizasyon.com
    Maalesef raid0 da veri güvenliği yerine performansı tercih etmiş oluyorsunuz bir disk bozulursa tüm veriler kaybolur.
  • 11-10-2012, 00:14:45
    #9
    raid0 yapmışsanız iki diskinizdeki verilerde gitmiştir, dc size senkronizasyon yapacağız dediyse muhtemelen raid0 kullandığınızı bilmeyip raid1 olduğunu düşündükleri içindir.