Alternatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DC ile görüsüyorum suan, Senkronizasyon yapacaklarini söylediler bununda basarili olmayabilecegi uyarisi yapiyorlar. Teknik servis nummaralarini istedim,telefonla iletisime gecip daha genis bilgi almak icin bekliyorum.+



raid 0 yapmistim galiba, 2 tane HDD'nin kapasitesini 1 yapmistim, 160+160=320GB gibi.Tahminimce dosya yapisi bozuk,cünkü reboot yaptiktan sonra acilmadi.Dosya yapisimi,diskmi nereden ögrenebilirim.DC, hdd'yi degisterecegini söylemisti.
kvm bilgilerinizi gönderin, bi kontrol edeyim