Hocam bence dc ye bi sorsan belki onlar verilerini kurtarirlar. Dc ile bu konu hakkinda görüstünüzmü.
DC ile görüsüyorum suan, Senkronizasyon yapacaklarini söylediler bununda basarili olmayabilecegi uyarisi yapiyorlar. Teknik servis nummaralarini istedim,telefonla iletisime gecip daha genis bilgi almak icin bekliyorum.+
raid yapısı nedir?
raid1 raid0
diskmi bozuk yoksa dosya yapısımı?
raid 0 yapmistim galiba, 2 tane HDD'nin kapasitesini 1 yapmistim, 160+160=320GB gibi.Tahminimce dosya yapisi bozuk,cünkü reboot yaptiktan sonra acilmadi.Dosya yapisimi,diskmi nereden ögrenebilirim.DC, hdd'yi degisterecegini söylemisti.