VolkanYiLDiRiM adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam bence dc ye bi sorsan belki onlar verilerini kurtarirlar. Dc ile bu konu hakkinda görüstünüzmü.
DC ile görüsüyorum suan, Senkronizasyon yapacaklarini söylediler bununda basarili olmayabilecegi uyarisi yapiyorlar. Teknik servis nummaralarini istedim,telefonla iletisime gecip daha genis bilgi almak icin bekliyorum.+

Ömür AKGÜN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
raid yapısı nedir?
raid1 raid0

diskmi bozuk yoksa dosya yapısımı?
raid 0 yapmistim galiba, 2 tane HDD'nin kapasitesini 1 yapmistim, 160+160=320GB gibi.Tahminimce dosya yapisi bozuk,cünkü reboot yaptiktan sonra acilmadi.Dosya yapisimi,diskmi nereden ögrenebilirim.DC, hdd'yi degisterecegini söylemisti.