Crazy,google yaza aaza bi haloldum.istedigim cevap maalesef yok.
R10 da server sahibi cok,bu olay sadece benim basima gelmemistir,basina gelen mutlaka olmustur.o yuzden geri donusumu olmayan hatalar yapmadan deneyimi olan diger arkadaslardan oneri bekliyorum,verilerim benim icin onemli,yedeklerim maalesef yok,film gibi hikayem telefonumdan yaziyorum suan,kullandigim bilgisayar uzun suredir serviste,onunda hddsini degistirilmis olarak geri bekliyorum