Merhaba
Hostinge bağlı bitcoinajans.com alan adımız ve sitemiz için normalde google kurumsal gmail adresini kullanıyorduk. Lakin artık burayı kullanmayı bırakıp tekrardan sunucunun mail hizmetini https://webmail.bitcoinajans.com kullanmak istiyoruz.
Buraya giriş yapabiliyoruz direk panel üzerinden problem yok, lakin tekrar mail alış verişini sağlamak adına yapmamız gereken nedir?
Bu konuda ufak yardıma ihtiyaçım var bilgisi olanlardan.
Tekrar Sunucu Webmail kullanma hakkında yardım
6
●102
- 14-05-2025, 17:11:46
- 14-05-2025, 17:13:21DNS kayıtlarını(MX, A ve mail için gerekli TXT) kayıtlarını girmek yeterli ama eski sunucudaki mailleri de taşımak gerekiyorsa 3. parti araçlar mevcut.GeforceBravo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-05-2025, 17:16:54teşekkür ederim, mail taşımak istemiyorum doğrusu. Bugünden yeni mail geliş gidiş olsun yeterli.yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu mevcut DNS kayıt bilgilerini yine aynı hostingime bağlı ve doğrudan webmail kullandığımız domainin DNS bilgilerini oradan kopyala yapıştır yapsam işim çözülür mü - 14-05-2025, 17:42:37Hocam SMTP ayarımı soruyorsun telefondan maillere kolayca bakmak yeni mail göndermek için falan mı
- 14-05-2025, 17:48:09yok yok, sadece webmail. yani sunucumun kendi mailini kullanmak istiyordum.AlfredoMesut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@yalinyalniz; dediği gibi mevcut ayarları değiştirdim şimdi aktif oldu çalışıyorum.
Daha önce Gmail ücretli kurumsal maili kullanıyorduk artık onu bırakmak istemiştim.
Hatta içerideki mail ve kişileride ilk önce Google WorkSpace verilerimi indirdim. Daha sonra webmail den girip kişiler ve epostaları içe aktardım.