• 14-05-2025, 17:11:46
    #1
    Merhaba

    Hostinge bağlı bitcoinajans.com alan adımız ve sitemiz için normalde google kurumsal gmail adresini kullanıyorduk. Lakin artık burayı kullanmayı bırakıp tekrardan sunucunun mail hizmetini https://webmail.bitcoinajans.com kullanmak istiyoruz.
    Buraya giriş yapabiliyoruz direk panel üzerinden problem yok, lakin tekrar mail alış verişini sağlamak adına yapmamız gereken nedir?

    Bu konuda ufak yardıma ihtiyaçım var bilgisi olanlardan.
  • 14-05-2025, 17:13:21
    #2
    GeforceBravo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba

    Hostinge bağlı bitcoinajans.com alan adımız ve sitemiz için normalde google kurumsal gmail adresini kullanıyorduk. Lakin artık burayı kullanmayı bırakıp tekrardan sunucunun mail hizmetini https://webmail.bitcoinajans.com kullanmak istiyoruz.
    Buraya giriş yapabiliyoruz direk panel üzerinden problem yok, lakin tekrar mail alış verişini sağlamak adına yapmamız gereken nedir?

    Bu konuda ufak yardıma ihtiyaçım var bilgisi olanlardan.
    DNS kayıtlarını(MX, A ve mail için gerekli TXT) kayıtlarını girmek yeterli ama eski sunucudaki mailleri de taşımak gerekiyorsa 3. parti araçlar mevcut.
  • 14-05-2025, 17:16:54
    #3
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DNS kayıtlarını(MX, A ve mail için gerekli TXT) kayıtlarını girmek yeterli ama eski sunucudaki mailleri de taşımak gerekiyorsa 3. parti araçlar mevcut.
    teşekkür ederim, mail taşımak istemiyorum doğrusu. Bugünden yeni mail geliş gidiş olsun yeterli.

    Bu mevcut DNS kayıt bilgilerini yine aynı hostingime bağlı ve doğrudan webmail kullandığımız domainin DNS bilgilerini oradan kopyala yapıştır yapsam işim çözülür mü
  • 14-05-2025, 17:42:37
    #4
    Hocam SMTP ayarımı soruyorsun telefondan maillere kolayca bakmak yeni mail göndermek için falan mı
  • 14-05-2025, 17:48:09
    #5
    AlfredoMesut adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam SMTP ayarımı soruyorsun telefondan maillere kolayca bakmak yeni mail göndermek için falan mı
    yok yok, sadece webmail. yani sunucumun kendi mailini kullanmak istiyordum.

    @yalinyalniz; dediği gibi mevcut ayarları değiştirdim şimdi aktif oldu çalışıyorum.

    Daha önce Gmail ücretli kurumsal maili kullanıyorduk artık onu bırakmak istemiştim.

    Hatta içerideki mail ve kişileride ilk önce Google WorkSpace verilerimi indirdim. Daha sonra webmail den girip kişiler ve epostaları içe aktardım.
  • 14-05-2025, 17:49:37
    #6
    yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    DNS kayıtlarını(MX, A ve mail için gerekli TXT) kayıtlarını girmek yeterli ama eski sunucudaki mailleri de taşımak gerekiyorsa 3. parti araçlar mevcut.
    kral naber
  • 14-05-2025, 18:50:50
    #7
    Dns sunucusunda MX, DKIM, SPF ve A / CNAME webmail kaydını düzenleyin, sunucu tarafında da mail portları açık olsun, spamassasin de yapılandırın yeter.