Hocam SMTP ayarımı soruyorsun telefondan maillere kolayca bakmak yeni mail göndermek için falan mı
yok yok, sadece webmail. yani sunucumun kendi mailini kullanmak istiyordum.
@yalinyalniz; dediği gibi mevcut ayarları değiştirdim şimdi aktif oldu çalışıyorum.
Daha önce Gmail ücretli kurumsal maili kullanıyorduk artık onu bırakmak istemiştim.
Hatta içerideki mail ve kişileride ilk önce Google WorkSpace verilerimi indirdim. Daha sonra webmail den girip kişiler ve epostaları içe aktardım.