DNS kayıtlarını(MX, A ve mail için gerekli TXT) kayıtlarını girmek yeterli ama eski sunucudaki mailleri de taşımak gerekiyorsa 3. parti araçlar mevcut.
teşekkür ederim, mail taşımak istemiyorum doğrusu. Bugünden yeni mail geliş gidiş olsun yeterli.
Bu mevcut DNS kayıt bilgilerini yine aynı hostingime bağlı ve doğrudan webmail kullandığımız domainin DNS bilgilerini oradan kopyala yapıştır yapsam işim çözülür mü