yalinyalniz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
DNS kayıtlarını(MX, A ve mail için gerekli TXT) kayıtlarını girmek yeterli ama eski sunucudaki mailleri de taşımak gerekiyorsa 3. parti araçlar mevcut.
kral naber