Konu
Tekrar Sunucu Webmail kullanma hakkında yardım
14-05-2025, 17:49:37
#6
WebPerformans
yalinyalniz adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
DNS kayıtlarını(MX, A ve mail için gerekli TXT) kayıtlarını girmek yeterli ama eski sunucudaki mailleri de taşımak gerekiyorsa 3. parti araçlar mevcut.
kral naber