Cep telefonları artık çok güçlü (32 gb ram, yüksek cpu)
aç kapa yapmadan yıllardır aktif kalabiliyor. Elektirik gidince bataryaları 24 saat performans sağlayabiliyor.
Android yerine linux kurup centos veya alternatif bir sunucu oluşturulamaz mı?
Deneyen oldu mu?
Cep Telefonunu Sunucu Yapma
7
●282
- 02-06-2024, 16:22:11iyi fikir bi ara rasperypi ile hosting kuranlar olmuştu ama telefonlar ile denendiğini duymadım mutlaka denenmeli gayet performanslı işlemcili telefonlar var
- 02-06-2024, 16:22:50Sisteminin Çok güçlü olması sunucu olabilmesi anlamına gelmez, Sunucu ortamına uyumluluk sağlaması gereklidir.red5553 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülealiusanoglu ve talhac bunu beğendi.2 kişi bunu beğendi.
- 02-06-2024, 19:38:27dalga geçiyorsunuz sanırım.red5553 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-06-2024, 19:46:28Niye dalga geçsin. Gayet bir güzel soru. Teknik becerisi yüksek ve komut satırına hakim biri bunu yapabilir.sysadmin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Seksenlerdeki 46'lık Basri de "gün gelecek, bilgisayarlar cebimize girecek" dediğinde "Dalga mı geçiyorsun?" diyorlardı. O geldi bir an aklıma
- 02-06-2024, 20:24:22ciddiyim hocam, belki R10'da deneyenler olmuştur diye düşündüm.sysadmin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 02-06-2024, 20:26:22Muhterem, mobile aygıtlardaki ram ve cpu teknolojisi tamamen farklıdır. onların işi hızlı olmak değil az güç tüketmektir. ayrıca telefonlar yıllarca kapanmadan açık kalmaz, kablolu bağlayamazsın kablosuz bağlarsın stabil olmaz. denemek test etmek gönlünü hoş etmek için elbette deneyebilirsin ama prod ortamında bu yapılmaz. Tuvaletin içine yemek sofrasını koymak ne kadar mantıklıysa bu da o kadar mantıklı.esquare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle