esquare adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Niye dalga geçsin. Gayet bir güzel soru. Teknik becerisi yüksek ve komut satırına hakim biri bunu yapabilir.

Seksenlerdeki 46'lık Basri de "gün gelecek, bilgisayarlar cebimize girecek" dediğinde "Dalga mı geçiyorsun?" diyorlardı. O geldi bir an aklıma
Muhterem, mobile aygıtlardaki ram ve cpu teknolojisi tamamen farklıdır. onların işi hızlı olmak değil az güç tüketmektir. ayrıca telefonlar yıllarca kapanmadan açık kalmaz, kablolu bağlayamazsın kablosuz bağlarsın stabil olmaz. denemek test etmek gönlünü hoş etmek için elbette deneyebilirsin ama prod ortamında bu yapılmaz. Tuvaletin içine yemek sofrasını koymak ne kadar mantıklıysa bu da o kadar mantıklı.