Cep telefonları artık çok güçlü (32 gb ram, yüksek cpu)
aç kapa yapmadan yıllardır aktif kalabiliyor. Elektirik gidince bataryaları 24 saat performans sağlayabiliyor.
Android yerine linux kurup centos veya alternatif bir sunucu oluşturulamaz mı?
Deneyen oldu mu?