dalga geçiyorsunuz sanırım.
Niye dalga geçsin. Gayet bir güzel soru. Teknik becerisi yüksek ve komut satırına hakim biri bunu yapabilir.
Seksenlerdeki 46'lık Basri de "gün gelecek, bilgisayarlar cebimize girecek" dediğinde "Dalga mı geçiyorsun?" diyorlardı. O geldi bir an aklıma