VestaCP - Anlamsız Memory Kullanımı
12
●370
- 08-02-2020, 01:15:45Dostlar, VestaCP kullanıyorum uzun zamandır. Şu an serverda hiçbir hareket olmamasına rağmen çok fazla memory kullanımı var. Updatelerin hepsi kapalı. Bu konuda bir fikri olan?
- 08-02-2020, 01:44:07yum remove vesta ile silmeme rağmen hala durum aynıAnyLock adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
komedi bir durum.
- 08-02-2020, 01:46:18Merhaba Prostavaryo,Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
nginx + php-fpm modunda olmanıza rağmen hitsiz bir site ise bu derece bir ram tüketimi normal değil elbette, ancak belkide durum düşündüğünüz gibi de olmayabilir. İnceleyin ve tetkik edin isterseniz; https://www.linuxatemyram.com/
Not : ps ile de process leri kontrol edin belkide başka bir uygulama ram tüketiyordur.
İyi çalışmalar. - 08-02-2020, 01:49:29ancak restart atınca düzeliyor. belli ki bir yerler şişiyor zaman içerisinde.CliaWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2020, 01:53:39Merhaba Prostavaryo,Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sunucuya restart atınca düzelmesi bir çözüm değildir. Bu tip durumlarda servisleri tek tek stop edip hangisinin buna neden olduğunu tespit edebilirsiniz. Örn nginx, fpm, mysql, exim, fail2ban vs .. bu servisler tek tek stop edilip incelenmelidir.
İyi çalışmalar. - 08-02-2020, 02:00:05httpd ve crond dışında hiçbir service yok.CliaWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 08-02-2020, 02:02:39Merhaba Prostavaryo,Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
httpd kullanıyorsanız Nginx + php-fpm modunda vestayı derleyin. Vestacp de apache asla kullanmayın. Ekran görüntüsünde vestaya ait php-fpm de görünüyor onların her biri birer servistir. Mysql de mutlaka vardır o da bir servistir. Exim de var gibi görünüyor. Server kısmından servisleri inceleyin tek tek durdurup kontrol edin.
İyi çalışmalar. - 08-02-2020, 02:13:32kesinlikle mail servisleri ve mysql yok. ama ben apache kullanıyorum Ngnix yerine.CliaWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aşağıdaki ekran görüntüsü de başka vps'e ait. hareket olmamasına rağmen memory kullanımı az değil.
komedi bir durum.