Dostlar, VestaCP kullanıyorum uzun zamandır. Şu an serverda hiçbir hareket olmamasına rağmen çok fazla memory kullanımı var. Updatelerin hepsi kapalı. Bu konuda bir fikri olan?
Merhaba,
htop ekranından MEM% kısmına basarak çoktan aza ram kullanımı yapan işlemleri listeleyebilirsiniz.
bu normal bir durum mu? http sorguları 10dkk sürmüş. belli ki apache'de yapılması gereken bazı ayarlar var.
vestacp hafif bir panel, 1gb üstü ram kullanımı normal değil bence incelenmesi lazım gerek logların gerek configlerin. Ayar/optimize yapılabilir elbette.
vestacp hafif bir panel, 1gb üstü ram kullanımı normal değil bence incelenmesi lazım gerek logların gerek configlerin. Ayar/optimize yapılabilir elbette.
durum tam olarak vesta ile ilgili değil. apache ayarları ile ilgili olduğunu düşünüyorum.