Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostlar, VestaCP kullanıyorum uzun zamandır. Şu an serverda hiçbir hareket olmamasına rağmen çok fazla memory kullanımı var. Updatelerin hepsi kapalı. Bu konuda bir fikri olan?

Merhaba,

htop ekranından MEM% kısmına basarak çoktan aza ram kullanımı yapan işlemleri listeleyebilirsiniz.