Merhaba Prostavaryo,
nginx + php-fpm modunda olmanıza rağmen hitsiz bir site ise bu derece bir ram tüketimi normal değil elbette, ancak belkide durum düşündüğünüz gibi de olmayabilir. İnceleyin ve tetkik edin isterseniz;
https://www.linuxatemyram.com/
Not : ps ile de process leri kontrol edin belkide başka bir uygulama ram tüketiyordur.
İyi çalışmalar.
ancak restart atınca düzeliyor. belli ki bir yerler şişiyor zaman içerisinde.