CliaWeb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba Prostavaryo,

httpd kullanıyorsanız Nginx + php-fpm modunda vestayı derleyin. Vestacp de apache asla kullanmayın. Ekran görüntüsünde vestaya ait php-fpm de görünüyor onların her biri birer servistir. Mysql de mutlaka vardır o da bir servistir. Exim de var gibi görünüyor. Server kısmından servisleri inceleyin tek tek durdurup kontrol edin.

İyi çalışmalar.
kesinlikle mail servisleri ve mysql yok. ama ben apache kullanıyorum Ngnix yerine.

aşağıdaki ekran görüntüsü de başka vps'e ait. hareket olmamasına rağmen memory kullanımı az değil.