Dostlar, VestaCP kullanıyorum uzun zamandır. Şu an serverda hiçbir hareket olmamasına rağmen çok fazla memory kullanımı var. Updatelerin hepsi kapalı. Bu konuda bir fikri olan?
Merhaba Prostavaryo,
nginx + php-fpm modunda olmanıza rağmen hitsiz bir site ise bu derece bir ram tüketimi normal değil elbette, ancak belkide durum düşündüğünüz gibi de olmayabilir. İnceleyin ve tetkik edin isterseniz;
https://www.linuxatemyram.com/
Not : ps ile de process leri kontrol edin belkide başka bir uygulama ram tüketiyordur.
İyi çalışmalar.