Prostavaryo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Dostlar, VestaCP kullanıyorum uzun zamandır. Şu an serverda hiçbir hareket olmamasına rağmen çok fazla memory kullanımı var. Updatelerin hepsi kapalı. Bu konuda bir fikri olan?

Merhaba Prostavaryo,

nginx + php-fpm modunda olmanıza rağmen hitsiz bir site ise bu derece bir ram tüketimi normal değil elbette, ancak belkide durum düşündüğünüz gibi de olmayabilir. İnceleyin ve tetkik edin isterseniz; https://www.linuxatemyram.com/

Not : ps ile de process leri kontrol edin belkide başka bir uygulama ram tüketiyordur.

İyi çalışmalar.