Merhabalar,
Domaini "ns1.domain.com, ns2.domain.com - ip adresi" şeklinde yönlendirdikten sonra sunucuya dns kurmak gerekli midir? (bind 9)
apache veya iis web sunucusu yeterli olmuyor mu?
Domain - Sunucu yönlendirme
5
●139
- 06-02-2020, 21:24:38
- 06-02-2020, 23:16:28Merhaba firstozdemir,firstozdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sunucunuza dns servisi kurmanız subdomain gibi farklı erişimler için elbetteki gereklidir. Olmasa da olur mu; evet olur, ancak ileride ek dns kayıtları eklemek istediğinizde sorun yaşarsınız.
Kurmak istemiyorum diyor iseniz cloudflare kullanabilirsiniz; http://blog.cliaweb.com/cloudflare-h...te-ekleme.html
İyi çalışmalar. - 06-02-2020, 23:18:29A kaydı olarak ip adresine ekle direkt. DNS servise ihtiyaç olmaz.
- 07-02-2020, 10:40:39evet 1 subdomain kullanacağım apiler için.
Bu Bind named ayarlarını herkes farklı birşey paylaşıyor kafa karıştırıcı. yok local zone yok bilmemne , plesk kursam otomatik yapıyor ama o da ,kullanmayacağım mysql server, php motoru, apache filan yükleyip bir sürü yük bindiriyor.
Ben nosql veritabanı , nodejs ve nginx angular kullanacağım - 07-02-2020, 11:03:22subdomini a kaydı ile ip yönlendir bak keyfinefirstozdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2020, 11:10:53öyle oluyor muydu? boşa uğraşıyormuşum dur deneyeyim sağolasınSeytaninasasi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle