firstozdemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhabalar,
Domaini "ns1.domain.com, ns2.domain.com - ip adresi" şeklinde yönlendirdikten sonra sunucuya dns kurmak gerekli midir? (bind 9)

apache veya iis web sunucusu yeterli olmuyor mu?
Merhaba firstozdemir,

Sunucunuza dns servisi kurmanız subdomain gibi farklı erişimler için elbetteki gereklidir. Olmasa da olur mu; evet olur, ancak ileride ek dns kayıtları eklemek istediğinizde sorun yaşarsınız.

Kurmak istemiyorum diyor iseniz cloudflare kullanabilirsiniz; http://blog.cliaweb.com/cloudflare-h...te-ekleme.html

İyi çalışmalar.