evet 1 subdomain kullanacağım apiler için.
Bu Bind named ayarlarını herkes farklı birşey paylaşıyor kafa karıştırıcı. yok local zone yok bilmemne , plesk kursam otomatik yapıyor ama o da ,kullanmayacağım mysql server, php motoru, apache filan yükleyip bir sürü yük bindiriyor.
Ben nosql veritabanı , nodejs ve nginx angular kullanacağım