Merhabalar,
Domaini "ns1.domain.com, ns2.domain.com - ip adresi" şeklinde yönlendirdikten sonra sunucuya dns kurmak gerekli midir? (bind 9)

apache veya iis web sunucusu yeterli olmuyor mu?