• 03-02-2018, 14:07:44
    #1
    Merhaba;
    VDS sunucuma eski PHP sürümlerine ihtiyacım olduğundan Plesk Panel kuruldu.
    Eskiden Cpanel kullanıyordum ve forum sitemde Beni Hatırla özelligi sorunsuz çalısıyordu. Yani forum sitemde Beni Hatırla isaretliyken, üye giris yaparsa tekrar girdiginde siteye hatırlıyordu. Fakat şuan forum sitemde, her giriste sürekli yeniden kullanıcı adı ve sifre istiyor. Hatta yeni sekme açıldığında bile yine giriş istiyor.
    Sanırım Plesk te PHP ayarlarında yada herhangi bir bölümünde ek ayar var. Nereden üstte yazdığım sorunu çözeriz.
  • 03-02-2018, 14:10:38
    #2
    Üyeliği durduruldu
    secretsgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba;
    VDS sunucuma eski PHP sürümlerine ihtiyacım olduğundan Plesk Panel kuruldu.
    Forum sitemde Cpaneldeyken Beni Hatırla özelligi çalısıyordu. Yani forum sitemde Beni Hatırla isaretliyken, üye giris yaparsa tekrar girdiginde siteye hatırlıyordu. Fakat şuan forum sitemde, her giriste sürekli yeniden kullanıcı adı ve sifre istiyor. Hatta yeni sekme açıldığında bile yine giriş istiyor.
    Sanırım Plesk te PHP ayarlarında yada herhangi bir bölümünde ek ayar var. Nereden üstte yazdığım sorunu çözeriz.
    Merhaba dostum, bende aynı sorunla karşılaşıyodum. Sunucudan girince öyle yapıyor . Domain ip adresinin sonuna :8880 ekle ve sunucudan değilde kendi tarayıcından gir. Sağ üste şifreyi hatırla de. tamamdır
    Örnek : 185.45.xxx.xx:8880
  • 03-02-2018, 14:14:05
    #3
    yavuzwasheree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba dostum, bende aynı sorunla karşılaşıyodum. Sunucudan girince öyle yapıyor . Domain ip adresinin sonuna :8880 ekle ve sunucudan değilde kendi tarayıcından gir. Sağ üste şifreyi hatırla de. tamamdır
    Örnek : 185.45.xxx.xx:8880
    Ben direk kendi siteme tarayıcı adres cubuguna www....com gibi yazarak kendi adresinden giriyorum. Sunucu üzerinden siteyi açmaya çalışmıyorum.
  • 03-02-2018, 14:15:11
    #4
    Üyeliği durduruldu
    secretsgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben direk kendi siteme tarayıcı adres cubuguna www....com gibi yazarak kendi adresinden giriyorum. Sunucu üzerinden siteyi açmaya çalışmıyorum.
    http://185.XX.XXX.XX:8880 olarak girmelisin plesk paneline
  • 03-02-2018, 14:24:42
    #5
    yavuzwasheree adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    http://185.XX.XXX.XX:8880 olarak girmelisin plesk paneline
    Benim sorunum Plesk Admin Paneline Root sifresiyle giriste hatırlayıp hatırlamaması degil. Plesk panelli websitedeme Mozilla, Google gibi tarayıcınızdan www.r10.net sitesi yazdıgınızda Giris yaparken Beni Hatırla seçtiginizde yeni sekme açarken yada tekrar ziyaretinizde sizi hatırlamayıp, yeniden forumdaki kullanıcı adı ve sifrenizi istemesi. Yani bence Cookie Cache ayarlarının Plesk panelde ek birşey gerektirmesi. Çünkü Cpanel kullanırken sitemde böyle bir sorun yoktu.
  • 03-02-2018, 14:29:43
    #6
    Cookie oluşturamıyordur sanırım. Error_log dosyası oluşmuş mu? Kısıtlı fonksiyon vardır. O dosyayı paylaşırsan bir bakayım yapabileceğimiz ne var diye. Ayrıca forum alt yapısı nedir? Özel script mi yoksa hazır bir script mi? Script adına göre örneğin “Vbulletin plesk panel remember me problem” tarzında Google’da aratırsan sorunun çözümü bulunabilir👍🏻
  • 03-02-2018, 14:31:34
    #7
    Üyeliği durduruldu
    secretsgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim sorunum Plesk Admin Paneline Root sifresiyle giriste hatırlayıp hatırlamaması degil. Plesk panelli websitedeme Mozilla, Google gibi tarayıcınızdan www.r10.net sitesi yazdıgınızda Giris yaparken Beni Hatırla seçtiginizde yeni sekme açarken yada tekrar ziyaretinizde sizi hatırlamayıp, yeniden forumdaki kullanıcı adı ve sifrenizi istemesi. Yani bence Cookie Cache ayarlarının Plesk panelde ek birşey gerektirmesi. Çünkü Cpanel kullanırken sitemde böyle bir sorun yoktu.
    Ozaman bazı ayarlar bozulmuş hocam . tarayıcıda sorun olsaydı diğer sitelerdede yapardı aynı sorunu. sorun pleskde olması lazım. sunuya girip cmdyi açın ve şu kodu girin
    plesk repair all
    gelen tüm isteklere y tuşuna basıp enterlayın. sunucuyu yeniden başlatın. yine olmazsa plesk ayarlarını sıfırlayın.