Merhaba;
VDS sunucuma eski PHP sürümlerine ihtiyacım olduğundan Plesk Panel kuruldu.
Eskiden Cpanel kullanıyordum ve forum sitemde Beni Hatırla özelligi sorunsuz çalısıyordu. Yani forum sitemde Beni Hatırla isaretliyken, üye giris yaparsa tekrar girdiginde siteye hatırlıyordu. Fakat şuan forum sitemde, her giriste sürekli yeniden kullanıcı adı ve sifre istiyor. Hatta yeni sekme açıldığında bile yine giriş istiyor.
Sanırım Plesk te PHP ayarlarında yada herhangi bir bölümünde ek ayar var. Nereden üstte yazdığım sorunu çözeriz.