Merhaba;
VDS sunucuma eski PHP sürümlerine ihtiyacım olduğundan Plesk Panel kuruldu.
Forum sitemde Cpaneldeyken Beni Hatırla özelligi çalısıyordu. Yani forum sitemde Beni Hatırla isaretliyken, üye giris yaparsa tekrar girdiginde siteye hatırlıyordu. Fakat şuan forum sitemde, her giriste sürekli yeniden kullanıcı adı ve sifre istiyor. Hatta yeni sekme açıldığında bile yine giriş istiyor.
Sanırım Plesk te PHP ayarlarında yada herhangi bir bölümünde ek ayar var. Nereden üstte yazdığım sorunu çözeriz.
Merhaba dostum, bende aynı sorunla karşılaşıyodum. Sunucudan girince öyle yapıyor . Domain ip adresinin sonuna :8880 ekle ve sunucudan değilde kendi tarayıcından gir. Sağ üste şifreyi hatırla de. tamamdır
Örnek : 185.45.xxx.xx:8880