secretsgn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim sorunum Plesk Admin Paneline Root sifresiyle giriste hatırlayıp hatırlamaması degil. Plesk panelli websitedeme Mozilla, Google gibi tarayıcınızdan www.r10.net sitesi yazdıgınızda Giris yaparken Beni Hatırla seçtiginizde yeni sekme açarken yada tekrar ziyaretinizde sizi hatırlamayıp, yeniden forumdaki kullanıcı adı ve sifrenizi istemesi. Yani bence Cookie Cache ayarlarının Plesk panelde ek birşey gerektirmesi. Çünkü Cpanel kullanırken sitemde böyle bir sorun yoktu.
Ozaman bazı ayarlar bozulmuş hocam . tarayıcıda sorun olsaydı diğer sitelerdede yapardı aynı sorunu. sorun pleskde olması lazım. sunuya girip cmdyi açın ve şu kodu girin
plesk repair all
gelen tüm isteklere y tuşuna basıp enterlayın. sunucuyu yeniden başlatın. yine olmazsa plesk ayarlarını sıfırlayın.