merhaba arkadaşlar ;
bu şekilde yaparak ts3 serveri başlatıyorum ancak bir sorundan dolayı server kapanıyor her 2 saatte bir bunu yapmam gerekiyor bu yüzden crontab a ekleyeceğim.
cd ts3
cd teamspeak3-server_linux-amd64
./ts3server_startscript.sh start
her 2 saate çalısacak şekilde crontab nasıl yapabilirm
ssh den crontab eklemek istiyorum yardımcı olabilirmisiniz?
4
●1.564
- 28-05-2015, 15:38:01
- 28-05-2015, 21:41:04cd /usr ile usr dizinine geç.
nano tsbaslat.sh ile bir dosya oluştur.
İçine komutları yaz sırayla.
cd ts3
cd teamspeak3-server_linux-amd64
./ts3server_startscript.sh start
su
ctrl - x, enter, y ile kaydet çık.
chmod 777 tsbaslat.sh komutu ile izinlerini ayarla.
crontab -e komutuyla crontab dosyasını aç, en alta aşağıdaki satırı ekle.
0 */2 * * * /usr/tsbaslat.sh > /dev/null 2>&1
ctrl - x, enter, y ile kaydet çık, her ihtimale karşı service crond restart yaparsın. Yanlız ts hangi saatte kapanıyor, bunu bilmelisin, yoksa cron saati tutmaz, o an ts çalışıyorsa tekrar start komutu verir, cron bir işe yaramaz.
start yerine restart olarak kullanabilirsin komutu. - 29-05-2015, 01:34:54ortalama 2 saate bir kapanıyor hocam her 2 saate çalışması lazımElazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-05-2015, 11:02:00Tamam işte 2 saatte bir ayarlı bu cron ama sen hangi saat dakikada kapandığını bilmediğin için sona o hatırlatmayı yazdım. Cron 16.00,18.00,20.00 diye çalışır, ts yazılımın 16.10 da 18.10 da kapanıyorsa cron çöp olur.kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle