• 28-05-2015, 15:38:01
    #1
    merhaba arkadaşlar ;

    bu şekilde yaparak ts3 serveri başlatıyorum ancak bir sorundan dolayı server kapanıyor her 2 saatte bir bunu yapmam gerekiyor bu yüzden crontab a ekleyeceğim.

    cd ts3

    cd teamspeak3-server_linux-amd64

    ./ts3server_startscript.sh start

    her 2 saate çalısacak şekilde crontab nasıl yapabilirm
  • 28-05-2015, 21:23:27
    #2
    güncell
  • 28-05-2015, 21:41:04
    #3
    sunucuoptimizasyon.com
    cd /usr ile usr dizinine geç.

    nano tsbaslat.sh ile bir dosya oluştur.

    İçine komutları yaz sırayla.

    cd ts3
    cd teamspeak3-server_linux-amd64
    ./ts3server_startscript.sh start
    su

    ctrl - x, enter, y ile kaydet çık.

    chmod 777 tsbaslat.sh komutu ile izinlerini ayarla.

    crontab -e komutuyla crontab dosyasını aç, en alta aşağıdaki satırı ekle.

    0 */2 * * * /usr/tsbaslat.sh > /dev/null 2>&1

    ctrl - x, enter, y ile kaydet çık, her ihtimale karşı service crond restart yaparsın. Yanlız ts hangi saatte kapanıyor, bunu bilmelisin, yoksa cron saati tutmaz, o an ts çalışıyorsa tekrar start komutu verir, cron bir işe yaramaz.

    start yerine restart olarak kullanabilirsin komutu.
  • 29-05-2015, 01:34:54
    #4
    Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    cd /usr ile usr dizinine geç.

    nano tsbaslat.sh ile bir dosya oluştur.

    İçine komutları yaz sırayla.

    cd ts3
    cd teamspeak3-server_linux-amd64
    ./ts3server_startscript.sh start
    su

    ctrl - x, enter, y ile kaydet çık.

    chmod 777 tsbaslat.sh komutu ile izinlerini ayarla.

    crontab -e komutuyla crontab dosyasını aç, en alta aşağıdaki satırı ekle.

    0 */2 * * * /usr/tsbaslat.sh > /dev/null 2>&1

    ctrl - x, enter, y ile kaydet çık, her ihtimale karşı service crond restart yaparsın. Yanlız ts hangi saatte kapanıyor, bunu bilmelisin, yoksa cron saati tutmaz, o an ts çalışıyorsa tekrar start komutu verir, cron bir işe yaramaz.

    start yerine restart olarak kullanabilirsin komutu.
    ortalama 2 saate bir kapanıyor hocam her 2 saate çalışması lazım
  • 29-05-2015, 11:02:00
    #5
    sunucuoptimizasyon.com
    kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ortalama 2 saate bir kapanıyor hocam her 2 saate çalışması lazım
    Tamam işte 2 saatte bir ayarlı bu cron ama sen hangi saat dakikada kapandığını bilmediğin için sona o hatırlatmayı yazdım. Cron 16.00,18.00,20.00 diye çalışır, ts yazılımın 16.10 da 18.10 da kapanıyorsa cron çöp olur.