Elazığlı168 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
cd /usr ile usr dizinine geç.

nano tsbaslat.sh ile bir dosya oluştur.

İçine komutları yaz sırayla.

cd ts3
cd teamspeak3-server_linux-amd64
./ts3server_startscript.sh start
su

ctrl - x, enter, y ile kaydet çık.

chmod 777 tsbaslat.sh komutu ile izinlerini ayarla.

crontab -e komutuyla crontab dosyasını aç, en alta aşağıdaki satırı ekle.

0 */2 * * * /usr/tsbaslat.sh > /dev/null 2>&1

ctrl - x, enter, y ile kaydet çık, her ihtimale karşı service crond restart yaparsın. Yanlız ts hangi saatte kapanıyor, bunu bilmelisin, yoksa cron saati tutmaz, o an ts çalışıyorsa tekrar start komutu verir, cron bir işe yaramaz.

start yerine restart olarak kullanabilirsin komutu.
ortalama 2 saate bir kapanıyor hocam her 2 saate çalışması lazım