kasirga098 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ortalama 2 saate bir kapanıyor hocam her 2 saate çalışması lazım
Tamam işte 2 saatte bir ayarlı bu cron ama sen hangi saat dakikada kapandığını bilmediğin için sona o hatırlatmayı yazdım. Cron 16.00,18.00,20.00 diye çalışır, ts yazılımın 16.10 da 18.10 da kapanıyorsa cron çöp olur.