merhaba arkadaşlar ;

bu şekilde yaparak ts3 serveri başlatıyorum ancak bir sorundan dolayı server kapanıyor her 2 saatte bir bunu yapmam gerekiyor bu yüzden crontab a ekleyeceğim.

cd ts3

cd teamspeak3-server_linux-amd64

./ts3server_startscript.sh start

her 2 saate çalısacak şekilde crontab nasıl yapabilirm