merhaba arkadaşlar ;
bu şekilde yaparak ts3 serveri başlatıyorum ancak bir sorundan dolayı server kapanıyor her 2 saatte bir bunu yapmam gerekiyor bu yüzden crontab a ekleyeceğim.
cd ts3
cd teamspeak3-server_linux-amd64
./ts3server_startscript.sh start
her 2 saate çalısacak şekilde crontab nasıl yapabilirm