• 28-07-2006, 20:58:27
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar ;

    PC'min özellikleri ve bağlantı hızım araştırmalarıma göre hosting işine uygun. Ftp ve Statick IP Diğer ayarlamalar hepsi tamam yanlız bana acil PLESK veya CPANEL Yönetici sistemi lazım ilgili arkadaşlardan yardım bekliyorum.. Görüşmek Dileğiyle ALLAHA EMANET OLUN..
  • 28-07-2006, 21:37:55
    #2
    arkadasım evdeki adsl baglantınla dc kurmayı düşünmüosundur inş. bu işe öle basit degil. telekomdan bant alman gerek ve sölediin uygulamaların cracklari filan yok bulamassın. ama pleskin sanırsam 10 domainlik free olanı wardı yanılmıyorsam
  • 12-08-2006, 11:48:57
    #3
    cPanel de lisans ip ye verildiği için crack bulman imkansız. Plesk crackleri bazı sitelerde yayınlanıyor. Fakat olur da lisanssız kullanıldığı anlaşılırsa giren her kullanıcıya sunucus sahibinin kaçak panel kullandığı bildirilir ve büyük prestij kaybına neden olur.
  • 12-08-2006, 12:45:38
    #4
    Üyeliği durduruldu
    C4_blackhackers adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhabalar ;

    PC'min özellikleri ve bağlantı hızım araştırmalarıma göre hosting işine uygun. Ftp ve Statick IP Diğer ayarlamalar hepsi tamam yanlız bana acil PLESK veya CPANEL Yönetici sistemi lazım ilgili arkadaşlardan yardım bekliyorum.. Görüşmek Dileğiyle ALLAHA EMANET OLUN..

    cPanel IP adresine lisans verdiği için crack veya key şeklinde kırılamıyor. Plesk ise XP veya 98'de çalışmaz. İşletim sistemin minimum 2000 Server veya 2003 (daha uygun) olması gerek..

    Plesk'in crack'leri piyasada dolaşıyor ayrıca başkalarına sahte key kullanıyor diye yaydığı falanda yok :-)

    En son 1 firmanın başına bir olay gelmişti Plesk'leri kırıp satıyordu $5000 ceza yemişti. Afiyet olsun demekten başka söz bulamıyorum..
  • 13-08-2006, 12:53:36
    #5
    LifeNIC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Plesk'in crack'leri piyasada dolaşıyor ayrıca başkalarına sahte key kullanıyor diye yaydığı falanda yok :-)

    En son 1 firmanın başına bir olay gelmişti Plesk'leri kırıp satıyordu $5000 ceza yemişti. Afiyet olsun demekten başka söz bulamıyorum..

    Başka firmanın başına da kaçak kullandığı için panele girmek isteyen userlere firma lisanssız plesk kullandığından panele girilemiyor şeklinde bir uyarı gelmiş ve firma epey müşteri kaybetmişti.
  • 16-08-2006, 11:58:25
    #6
    Arkadaşlar gördüğünüz kaçtane hosting firması lisansli plesk kullaniyor.Yada sizlerde dısardan 150 200 ytl 'lik makinalar aliyorsunuz üzerinde plesk kurulup veriyor sizce 150 200 ytl'lik makinaya 1000$ lık yazilimin lisansini girip vereceklerinimi saniyorsunuz Suan yurtdısından ve yurticinden nekadar hosting firmasi adi altinda firma varsa hepsi crack kullaniyor.En basit calistigim datacenter bile crack'ini kendisi bana verdi kolay gelsin
  • 16-08-2006, 12:12:15
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Alıntı
    yurtdısından ve yurticinden nekadar hosting firmasi adi altinda firma varsa hepsi crack kullaniyor
    ben kullanıyorum ne oldu??
    kek yerine koymayamı çalışıyorsun yada amacın nedir
    bilip bilmeden çamur atmakmı
    cPanel Verify
  • 16-08-2006, 12:23:48
    #8
    Üyeliği durduruldu
    unident adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşlar gördüğünüz kaçtane hosting firması lisansli plesk kullaniyor.Yada sizlerde dısardan 150 200 ytl 'lik makinalar aliyorsunuz üzerinde plesk kurulup veriyor sizce 150 200 ytl'lik makinaya 1000$ lık yazilimin lisansini girip vereceklerinimi saniyorsunuz Suan yurtdısından ve yurticinden nekadar hosting firmasi adi altinda firma varsa hepsi crack kullaniyor.En basit calistigim datacenter bile crack'ini kendisi bana verdi kolay gelsin

    Komik ama işin aslı bu değil..
    SwSoft 'a $3000 ödüyorsun ve partner oluyorsun daha sonra istediğin kadar Plesk'i istediğin kadar makinaya kurabiliyorsun. Her makinaya kurulan Plesk'in değeri ayrı ayrı $1000 değil. Öyle olsa kimse kullanmazdı Plesk'i.

    Hem sanırım sana o dosyayı veren DataCenter muhtemelen Türktür :-)
    ve ayrıca crack dediğin dosya dos programcığı ise ve ismide PLSK.000.165424 vs vs gibi ise, o Plesk'in kendi lisansı oluyor
  • 16-08-2006, 13:09:44
    #9
    sadece gülüyorum gerçekleri görün