Arkadaşlar gördüğünüz kaçtane hosting firması lisansli plesk kullaniyor.Yada sizlerde dısardan 150 200 ytl 'lik makinalar aliyorsunuz üzerinde plesk kurulup veriyor sizce 150 200 ytl'lik makinaya 1000$ lık yazilimin lisansini girip vereceklerinimi saniyorsunuz

Suan yurtdısından ve yurticinden nekadar hosting firmasi adi altinda firma varsa hepsi crack kullaniyor.En basit calistigim datacenter bile crack'ini kendisi bana verdi

kolay gelsin