unident adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşlar gördüğünüz kaçtane hosting firması lisansli plesk kullaniyor.Yada sizlerde dısardan 150 200 ytl 'lik makinalar aliyorsunuz üzerinde plesk kurulup veriyor sizce 150 200 ytl'lik makinaya 1000$ lık yazilimin lisansini girip vereceklerinimi saniyorsunuz Suan yurtdısından ve yurticinden nekadar hosting firmasi adi altinda firma varsa hepsi crack kullaniyor.En basit calistigim datacenter bile crack'ini kendisi bana verdi kolay gelsin

Komik ama işin aslı bu değil..
SwSoft 'a $3000 ödüyorsun ve partner oluyorsun daha sonra istediğin kadar Plesk'i istediğin kadar makinaya kurabiliyorsun. Her makinaya kurulan Plesk'in değeri ayrı ayrı $1000 değil. Öyle olsa kimse kullanmazdı Plesk'i.

Hem sanırım sana o dosyayı veren DataCenter muhtemelen Türktür :-)
ve ayrıca crack dediğin dosya dos programcığı ise ve ismide PLSK.000.165424 vs vs gibi ise, o Plesk'in kendi lisansı oluyor