Plesk'in crack'leri piyasada dolaşıyor ayrıca başkalarına sahte key kullanıyor diye yaydığı falanda yok :-)
En son 1 firmanın başına bir olay gelmişti Plesk'leri kırıp satıyordu $5000 ceza yemişti. Afiyet olsun demekten başka söz bulamıyorum..
Başka firmanın başına da kaçak kullandığı için panele girmek isteyen userlere firma lisanssız plesk kullandığından panele girilemiyor şeklinde bir uyarı gelmiş ve firma epey müşteri kaybetmişti.