arkadasım evdeki adsl baglantınla dc kurmayı düşünmüosundur inş. bu işe öle basit degil. telekomdan bant alman gerek ve sölediin uygulamaların cracklari filan yok bulamassın. ama pleskin sanırsam 10 domainlik free olanı wardı yanılmıyorsam